2016. április 25., hétfő

Tonhalkrémes rétes 155 Ft / reggeli

Bár a réteslap nem a legjobb választás, ha az egészségtudatos étkezést tartjuk szem előtt, de gyors megoldás, kalóriában sem sok, de a krém egyébként bármilyen sós piskótába is tölthető, kenyérre is kenhető, szóval sokrétűen felhasználható.

tonhalkrémes rétes155,0Ft/adag
Hozzávalókmennyiségár/kgárbeszerzési hely
réteslap1 zacskó60Penny
tojás3+1 db160házi
tonhal konzerv1 db400Penny
só, metélőhagyma1 db
citromlé1 jégkockányiDIY
adag4620

1) Három főtt tojást összetörtem, megsóztam, metélőhagymát vágtam bele, citrommal ízesítettem, majd a tonhallal és 1 db friss tojással kikevertem.
2) A nyolc réteslapot kettesével megkentem a krémmel. Aki eszik tejterméket, minden második kefírrel, tejföllel is kiváltható.
3) Feltekertem, a tetejét megkentem és előmelegített sütőben 180 fokon sütöttem 10 percet.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése