2016. április 8., péntek

Borsós-tarhonyás hús 352 Ft / adag

A karácsonyi vendégvárásból megmaradt lefagyasztott pörköltet épp ideje volt elfogyasztani, ráadásul a február végi internetes rendelésem óta várakozott a polcon a cukorbetegeknek készült, alacsony GI-s tarhonya is. Mivel így kissé tömény lenne az étel, egy kisebb zacskó zöldborsót is tettem hozzá. Megint 10 perc alatt letudtam a főzést.

borsós-tarhonyás hús351,1Ft/adag
Hozzávalókmennyiségár/kgárbeszerzési hely
DW tarhonya250 gr2240560Internetpatika
zöldborsó450 gr470210Lidl
pörkölt (fagyasztóból)350 grDIY
tökmagolaj3 evőkanál4000100házi
tökmag50 gr3666183,3Internetpatika
1 evőkanál
adag31053

1) Kiolvasztottam nap közben a pörköltet.
2) Két percig sós vízben főztem a tarhonyát, majd a tűzhelyről levéve megvártam, amíg fedő alatt a duplájára dagad. A són kívül semmi más nem kell a vizébe!
3) Leszűrtem a tarhonyát, és a szűrőben hagytam. 
4) Ugyanabban a főzőedényben felmelegítettem a pörköltet, összekevertem a tarhonyával, majd a zöldborsóval.
5) Fűszerként alkalmazva adtam hozzá kevés tökmagot és tökmagolajat is, jól elkevertem benne. Ennek az az oka, hogy a hidegen sajtolt olajokat csak a főzés után szabad az ételhez adni, nem bírják a hőt!



Ez 3 hatalmas, 4 normál méretű adag.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése