2016. március 22., kedd

Padlizsános-gombás tészta 250 Ft / adag

Ha tetszik a recept, kérlek, kedveld facebook oldalunkat! olcsó és egészséges

Ma a kolléganőkkel árpagyöngyös lecsót eszünk, amit nem én viszek, így csak egy adag ételt dobtam össze. Ilyenkor fő szempont az időtakarékosság, mert több napra nem lehet főzni nálunk vagy csak szájhúzások közepette, így marad a gyorsan keveset elve.

Nyár végén, a padlizsánszezon idején rászántam egy napot a padlizsános-gombás szósz elkészítéséhez, a spájzban sorakoznak az üvegek. Ennek szerintem csak nagy tételben érdemes nekiállni, mert a hozzávalókat külön kell megsütögetni, a massza pedig köpköd. Jó érzés viszont csak úgy leemelni egy-egy üveggel belőle, ha nincs időm vagy kedvem főzni.

padlizsános-gombás tészta248Ft/adag
Hozzávalókmennyiségár/kgárbeszerzési hely
durumtészta125 gr50062,5Lidl
padlizsános-gombás ragu200 ml0DIY
1 teáskanál
olívaolaj1 evőkanál240030Lidl
sajt25 gr120030cba
parmezán25 gr5000125Lidl
adag1248

1) Főzd meg a tésztát ala dante (ha felforrt a  víz, én lekapcsolom a tűzhelyet alatta, úgy is megpárolódik a tészta). 
2) Öntsd rá a szószt, pirítsd meg a tésztát vele együtt.
3) Reszelj rá sajtot. Kész is. :) Összesen 3 perc.

A fotót nem szép tálalással, hanem még az edényben fényképeztem, hogy lássátok, mennyire érdemes rápirítani a szószt a tésztára, szépen elfő a leve közben.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése