2016. március 10., csütörtök

Kelkáposzta fasírt 75 Ft / adag

Ha tetszik a recept, kérlek, kedveld facebook oldalunkat! olcsó és egészséges

Mivel a kelkáposztánál csak a kelbimbó ízét utálom jobban, próbálok olyan recepteket kitalálni, amikben mégis fogyasztható, mert nagyon egészséges.

kelkáposzta fasírt74,5Ft/adag
Hozzávalókmennyiségár/kgárbeszerzési hely
kelkáposzta fasírt500 gr (1 fej)260130Spar
lilahagyma90 gr24021,6Spar
zabpehely80 gr40032Penny
tojás1 db40házi
só, kakukkfű, currypor1-1 evőkanál
adag3224

1) A kelkáposztát felszeltem és sós víz felett megpároltam.
2) Aprítógépben összevágtam a hagymát, majd a párolt káposztát is, három részre osztva pont belefért a Bosch 800 ml-es tartályába. Megsóztam.
3) A vágóbetétet kivéve kanállal elkevertem benne a tojást, végül pedig a zabpelyhet.
4) Vizes kanállal fasírtot formáztam belőle az edény falához szorítva a keveréket és a sütőlapra egymás mellé helyeztem a kis pogácsákat. 
5) 180 fokon negyed óra alatt megsült.

A tegnapi sonkás csirkemell köreteként hoztam el. Mártogatóssal tovább csitítható a kelkáposztaíz. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése